El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Entre les consignes que han cridat els manifestants han destacat l'exigència d'un alto el foc definitiu o la fi del que anomenen "genocidi" contra els palestins
Unes 300 persones han participat a Palma en la concentració per donar suport al poble palestí i per condemnar els atacs d’Israel sobre persones civils a Rafah i la Franja de Gaza. Entre les consignes que han cridat els manifestants han destacat l’exigència d’un alto el foc definitiu i la fi del que anomenen “genocidi” contra els palestins.
La concentració ha estat convocada per les entitats Mallorca per Palestina, la Xarxa Solidària Contra l’Ocupació de Palestina i BDS, les quals han reclamat que es posi fi a la compravenda d’armes entre Israel i Espanya, la suspensió de les relacions de l’Estat amb Israel i l’actuació “immediata” de les Corts Internacionals de Justícia.
La protesta a Palma s’afegeix a les mobilitzacions que des de fa setmanes es mantenen a les universitats i les places d’arreu del món per demanar a la comunitat internacional que s’acabin els atacs sobre territoris palestins.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits