Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Podem afirma que mobilitzar pisos buits i topar-ne el preu és l'única solució a l'especulació
Eivissa està destrossada per la manca d’habitatge. Ha estat una de les afirmacions fetes en el marc de la Trobada Ciutadana organitzada per Podem a Eivissa. En ella s’ha lamentat el fet que professionals de diversos sectors no vinguin a l’illa per manca d’habitatge, o que aquests i famílies optin per marxar perquè no troben lloguers dignes.
Podem afirma que mobilitzar pisos buits i topar-ne el preu és l’única solució a l’especulació. Destaquen que a Balears falten entre 30 i 40 mil habitatges, 5.600 a Eivissa, mentre n’hi ha 70 de buits. Només que la meitat es posés en lloguer se solucionaria la problemàtica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet