Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'exduc de Palma haurà de tornar a la presó de dones de Brieva abans de les 8.40 hores del dissabte
Iñaki Urdangarin aquest dimarts. /EFE- Jj Guillén.
213Iñaki Urdangarin gaudeix del seu primer permís penitenciari de quatre dies. A les 8.40 hores d’aquest dimarts, nit de Nadal, ha abandonat en un cotxe el Centre Penitenciari de Brieva, a Àvila, on va ingressar el 18 de juny del 2018.
Des de llavors el cunyat del Rei compleix una condemna de 5 anys i 10 mesos de presó per malversació, prevaricació, frau a l’Administració, dos delictes fiscals i tràfic d’influències en el marc del cas Nóos.
Urdangarin ha estat recollit pel mateix vehicle en el qual cada dimarts i dijous, des del setembre passat, realitza el trajecte entre Àvila i Pozuelo de Alarcón (Madrid) per a realitzar labors de voluntariat en una ONG d’atenció a persones amb discapacitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades