Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El ministre de Cultura és a Palma per assistir al Premis 31 de Desembre
El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, ha valorat, aquest dissabte durant la seva visita a Palma, la Conferència de Presidents, celebrada aquest divendres a Cantàbria. A parer seu, la cita va demostrar “la voluntat del Govern de col·laborar de la forma més estreta possible amb les comunitats autònomes“.
Davant de les crítiques d’alguns dirigents autonòmics del PP al president del Govern, Pedro Sánchez, per aquesta conferència, el ministre ha reiterat que “el que està fent el Govern d’Espanya, des de l’inici, és un esforç immens de col·laboració amb el conjunt de les comunitats autònomes, dialogant en totes les qüestions que són centrals, com la financera i moltes altres”.
Pel que fa a les competències del Ministeri de Cultura, ha afegit, “s’està en una col·laboració extensíssima en matèria cultural en el que és el conjunt de les comunitats autònomes”.
Urtasun ha fet aquestes declaracions abans de la seva visita al Centre d’Investigació i Cultura Contemporània Casa Planas i la seva assistència als Premis 31 de Desembre.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"