Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Denuncien que Teleco ha fet "modificacions greus" de les condicions de feina dels 240 treballadors
Els treballadors de Telecomunicaciones de Levante (Teleco), una contracta de Telefònica a les Balears, han iniciat una vaga davant el que qualifiquen de “modificacions greus” de les seves condicions de feina. El comitè de vaga denuncia que, malgrat que la seva feina ha augmentat amb la pandèmia, l’empresa pretén reduir els salaris fins un 30% i incrementar la jornada laboral. Els representants sindicals xifren el seguiment de l’aturada en el 85%. La plantilla de l’empresa a Mallorca, Menorca i Eivissa la composen 240 treballadors. La companyia s’encarrega de la instal·lació i el manteniment de les línies telefòniques de Telefònica-Movistar. La direcció de Teleco no ha volgut fer declaracions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles