Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Un document, denuncien, "regressiu" pel que fa a les condicions laborals i retributives dels metges. Reclamen més negociació
Per segona vegada enguany, metges i facultatius de les Illes i de tot Espanya, fan vaga. Uns 500 professionals s’han concentrat davant la Delegació de Govern en contra de l’esborrany de l’Estatut Marc elaborat per l’Executiu central. Un document, denuncien, “regressiu” pel que fa a les condicions laborals i retributives dels metges. Reclamen més negociació. La protesta s’ha iniciat amb crits que demanaven la dimissió de la ministra de Sanitat, Mónica García, que és, precisament, metgessa de professió.
Seguiment a Menorca
Els metges de Menorca s’han adherit a la vaga d’aquest divendres en contra del nou estatut marc. Més de 70 facultatius s’han manifestat a primera hora del matí a les portes del Mateu Orfila. Després de llegir un manifest, han llençat la bata en senyal de protesta per denunciar que aquesta situació els acabarà obligant a deixar la feina o emigrar a altres països.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic