Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

També s'han convocat manifestacions a les altres dos capitals, Castelló i Alacant, a més d'una vaga solidària que ha provocat talls en algunes carreteres
Unes 15.000 persones han pres els carrers de la ciutat de València per exigir la dimissió de Carlos Mazón, set mesos després de la barrancada a l’Horta Sud. Es tracta, a més, de la setena manifestació convocada des de la catàstrofe en què es demanen responsabilitats polítiques per la gestió d’emergència sobre la dana del passat 29 d’octubre que va deixar 228 morts.
Així mateix, els sindicats CGT, CNT, COS i Intersindical Valenciana havien convocat també una vaga solidària amb les persones econòmicament afectades per la barrancada, i durant la jornada, que segons ha informat la Generalitat ha tingut una incidència “ínfima”, s’han tallat algunes carreteres, s’ha identificat un piquet i han aparegut pintades en algunes seus del PP.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada