El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els sindicats exigeixen al govern d'Emmanuel Macron que retiri l'anunciada reforma del sector
169
Milers d’usuaris pateixen les conseqüències d’una nova jornada de vaga al servei de trens de França. La quarta en manco d’una setmana.
Els sindicats exigeixen al govern d’Emmanuel Macron que retiri l’anunciada reforma del sector. L’aturada, durarà fins dimarts i afecta el trànsit internacional i les connexions amb Espanya. Fins a final de juny hi ha convocades un total de 36 jornades de vaga.
L’empresa pública de ferrocarrils ha perdut 100 milions d’euros des que van començar les aturades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits