Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Enguany es commemora el 450 aniversari de la mort de Santa Catalina Tomàs.
Enguany és un any especial: “Fa 450 anys de la mort de la Beata i 50 que varen traslladar el cos incorrupte cap a Valldemossa” recorda el batle del poble, Nadal Torres.
I mentre la vila es prepara per a la festa grossa, els protagonistes tenen molt clar quina és la seva funció: “Hem de tirar molts de confits” reconeix una de les nines que formarà part de la cort d’angelets. Bernat Vicenç de la comissió del carro de la Beata reconeix que han tengut feina des de primera hora per engalanar el carro: “Avui hem posat totes les flors, els clavells, la buguenvíl·lia”.
Enguany la Beata és Mireia Moragues de sis anys que ho ha viscut amb una mica de nervis. I no era l’única perquè algun angelet s’ha resistit a pujar al carro, però finalment s’ha acabat rendint.
Ja a la plaça de Bartomeu Estaràs s’ha fet un minut de silenci per Miquel Calafat de ‘Son Mas’ i s’ha iniciat el recorregut pels carrers i les places de Valldemossa acompanyats per la colla de xeremiers de Sa Garriga, la banda de música de Montuïri i la del Camp Redó de Palma, a més, de l’escola de música del poble que un any més ha viscut amb devoció la desfilada en honor de Santa Catalina Tomàs.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada