El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Sabien que tard o d'hora es veurien afectats per les noves restriccions que feia dies que anunciava el Govern
“Més o menys ho esperavem perquè portaven dies diguent que al final farien noves restriccions al nostre barri”. Els veïnats sabien que tard o d’hora es veurien afectats per les noves restriccions a les seves barriades i que feia dies que anunciava el Govern.
“La gent deia que només afectaria el barri de Son Gotleu però jo sabia que les restriccions anaven a ser des del carrer Manacor cap a amunt perquè era dificil haver-hi de limitar per carrers”, ens explica Margarita, propietària d’un bar a la plaça Sant Francesc Xavier, al barri de la Soledat nord.
Els veïnats reconeixen que són uns barris amb molta densitat de població i que hi havia gent que no respectava les mesures. Però ara, tenen dubtes de quines són aquestes noves restriccions, que entraran divendres vespre. Els veïns esperen que abaixi la incidència del coronavirus.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle