El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Sabien que tard o d'hora es veurien afectats per les noves restriccions que feia dies que anunciava el Govern
“Més o menys ho esperavem perquè portaven dies diguent que al final farien noves restriccions al nostre barri”. Els veïnats sabien que tard o d’hora es veurien afectats per les noves restriccions a les seves barriades i que feia dies que anunciava el Govern.
“La gent deia que només afectaria el barri de Son Gotleu però jo sabia que les restriccions anaven a ser des del carrer Manacor cap a amunt perquè era dificil haver-hi de limitar per carrers”, ens explica Margarita, propietària d’un bar a la plaça Sant Francesc Xavier, al barri de la Soledat nord.
Els veïnats reconeixen que són uns barris amb molta densitat de població i que hi havia gent que no respectava les mesures. Però ara, tenen dubtes de quines són aquestes noves restriccions, que entraran divendres vespre. Els veïns esperen que abaixi la incidència del coronavirus.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies