“La gent deia que només afectaria el barri de Son Gotleu però jo sabia que les restriccions anaven a ser des del carrer Manacor cap a amunt perquè era dificil haver-hi de limitar per carrers”, ens explica Margarita, propietària d’un bar a la plaça Sant Francesc Xavier, al barri de la Soledat nord.
Els veïnats reconeixen que són uns barris amb molta densitat de població i que hi havia gent que no respectava les mesures. Però ara, tenen dubtes de quines són aquestes noves restriccions, que entraran divendres vespre. Els veïns esperen que abaixi la incidència del coronavirus.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina