X

Veïns de la Marina es queixen que només disposen de dues paradetes de fruites i verdures per comprar aliments a tot el barri

Asseguren que tot i les peticions que han fet, l'Ajuntament d'Eivissa ha desaprofitat l'oportunitat de fer un mercat d'aliments a l'edifici de sa Peixateria

19/11/2025

Veïns de la Marina es queixen que només disposen de dues paradetes de fruites i verdures per comprar aliments a tot el barri

22

Fa més de trenta anys que Nadia viu a la Marina i ha vist com el barri ha anat perdent residents. Alguns edificis han arribat a perdre la meitat dels vesins que hi vivien tot l’any i les botigues d’alimentació han anat desapareixent.

Lamenten que es perdés l’oportunitat de fer un mercat d’aliments a l’antic edifici de sa Peixateria, que l’Ajuntament convertirà en un centre polivalent per a activitats culturals.

Les paradetes de fruites i verdures es troben provisionalment a la plaça Sota Vila mentre es reforma el Mercat Vell, tot i que les obres s’han hagut de paralitzar. El consistori espera poder reprendre-les de manera imminent.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT