Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Demanen a l'Ajuntament de Palma que respecti el conveni signat fa 20 anys
Diverses associacions de la zona de Son Rapinya es mobilitzen per evitar que es converteixin dos solars en zona urbanitzable per construir-hi habitatge de lloguer. Demanen a l’Ajuntament de Palma que respecti el conveni signat fa 20 anys.
En un solar aferrat al col·legi CIDE de Palma, estava prevista la construcció d’una escola d’infantil de 0 a 3 anys. En un pinar de devora el parc infantil de Son Quint-Son Muntaner, la instal·lació d’un poliesportiu.
Ambdues instal·lacions donarien un servei necessari per a tots els residents de la zona. Però l’Ajuntament de Palma els convertirà en solars urbanitzables per cedir-los a tercers amb la finalitat de construir habitatges de lloguer i usos d’equipament en planta baixa. Un canvi que ha generat descontentament entre els veïnats i els usuaris de la zona.
Diverses associacions s’estan mobilitzant per aturar aquesta cessió dels solars, que ignora el conveni urbanístic del 2002 que varen signar els veïns amb la promotora de la urbanització que establia usos escolars i esportius en aquestes zones. La cooperativa CIDE ha recollit, en tres dies, més de 1.000 firmes per no perdre l’aparcament.
Des de l’Ajuntament de Palma, són conscients del malestar i han explicat que es tornaran a reunir amb els veïnats per parlar el tema.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre