Veïns de Coves Noves, al nord des Mercadal, han denunciat el vessament que ha fet un complexe hoteler del nucli, que ha abocat les seves aigües al carrer i al vial que comunica amb la urbanització d’Arenal den Castell. L’hotel, que ha rebut l’avís de l’ajuntament, ho atribueix a una avaria, que la setmana passada afectà a una de les piscines i aquest dilluns al parc aquàtic.
L’establiment lamenta les molèsties, que per als veïns no són noves. Diuen que cada any, en aquestes mateixes alçades, es repeteixen imatges semblants. Ara les perceben ells i els turistes de l’Imserso però, en poques setmanes, els touroperadors duran milers d’estrangers a la urbanització.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres