Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El país pateix una pana elèctrica generalitzada que ha afectat els 24 estats que componen el país amb apagades totals o parcials
Veneçuela ha patit una pana elèctrica generalitzada des de divendres de matinada i el govern de Nicolás Maduro ha afirmat que es tracta d’un “atac criminal” causat per l’extrema dreta. Els 24 estats que componen el país han registrat apagades totals o parcials.
És el que ha explicat el ministre de Comunicació i Informació de Veneçuela, Freddy Ñáñez, que ha afirmat que la situació respon a un “acte de sabotatge” contra el sistema elèctric. Ñáñez ha afirmat que la pana és una nova “mesura desesperada i cega” d’alterar la pau del país després de les eleccions.
Semàfors
A Caracas, la capital, no funciona el metro ni tampoc els semàfors que regulen el trànsit. Des de l’Executiu han advertit que “hi haurà justícia” per a qui hagi planificat una acció que titllen d’atac al poble. Maduro ha fet una crida a la calma a través de les xarxes socials i ha assegurat que es troba “al capdavant” de la situació.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut