El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'amnistia alliberarà els més de 700 presos polítics retinguts al país des del 1999 i fins a dia d'avui
Foto: Fernando Sánchez / Europa Press.
133Ha estat un dels anuncis més esperats a Veneçuela. La presidenta encarregada, Delcy Rodríguez, ha proclamat una proposta d’amnistia general per als 700 presos polítics retinguts al país des del 1999 fins a l’actualitat, període que abasta els governs del xavisme.
La nova llei s’haurà de discutir i aprovar, previsiblement la setmana que ve. També preveu el tancament de la presó de l’Helicoide, lloc on es trobaven empresonats, i que es convertirà en una instal·lació esportiva.
La líder opositora María Corina Machado no ha tardat a pronunciar-se. Ha assegurat que la llei d’amnistia general és gràcies a la pressió dels Estats Units, i espera que es faci realitat. Els familiars concentrats als afores de la presó demanant l’alliberament han rebut amb cautela i esperança l’anunci, confiant que s’acompleixi.
Amb aquesta mesura, el nou govern veneçolà pretén recanalitzar la convivència entre els veneçolans, i reparar les ferides polítiques.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
No és l'únic edifici afectat per desperfectes d'aquesta casta