Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Enric Mas fa balanç a IB3 del seu tercer lloc aconseguit a La Vuelta, on l'artanenc ha pujat al podi per quarta vegada a la seva carrera
 
                             
                            “Veníem a guanyar, però ens hem de quedar amb la part positiva”, diu amb resignació Enric Mas poc després d’haver pujat al tercer calaix del podi final de La Vuelta, que ha acabat aquest diumenge a Madrid amb la disputa de la contrarellotge final. L’artanenc no ha aconseguit arrabassar el segon lloc a O’Connor i s’ha hagut de conformar amb el tercer lloc de la classificació general.
Després de tres segons llocs a La Vuelta aconseguits en edicions anteriors, l’objectiu d’Enric Mas era guanyar la prova, però aquesta vegada tampoc no ho ha aconseguit. Per quarta vegada el mallot vermell ha estat per l’eslovè Primož Roglič.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
