El grup mallorquí el presentarà en directe a la Sala Mutante
Amb Cambio cromático, Vënkman s’aferra a la fórmula del ‘menys és més’ i prescindeixen d’artificis per posar el focus en el so natural dels instruments més habituals de les formacions de pop-rock com són la bateria, el baix, la guitarra i la veu, sense efectes. Un disc que és, explica el seu cantant i lletrista, Teo Marín, una resposta al seu anterior treball Pausa dramàtica, disc forjat en la pandèmia i més fosc i pessimista que aquest nou.
També ha canviat el procés de creació de les cançons les quals, malgrat mantenir les lletres de Teo Marín, moltes s’han polit al local d’assaig, permeables a les influències musicals de la resta de components del grup i que són Marcos Luzón, Tom Miga i Xisco Argüelles.
D’aquest tercer disc que des d’avui està disponible a totes les plataformes digitals ja s’han publicat els videoclips de Recorri las calles, Como si fuera a cambiar algo i Antros.
‘Cambio cromático’ és una producció de Toni Morales (Tony Bloom) a l’estudi Monoboost. Vënkman ja han tancat algunes dates per presentar-lo en directe. La primera serà dia 6 de juny a la sala Mutante a Palma i el 20 a Madrid, a la sala Maravillas. Ja al mes de setembre actuaran al festival Cranc Menorca.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres