Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

L'endemà de la declaració de zona catastròfica, alguns dels afectats renoven el mobiliari que van perdre dia 15 d'agost
Ca seva es troba al costat del torrent des Mercadal. A dins hi va arribar a entrar un metre d’aigua i un tros de la barana. Aquest dimecres els han muntat el mobiliari nou que han hagut de comprar. També es van espatllar electrodomèstics, endolls i les portes i els calaixos de la cuina.
Paco Pons, vesí des Mercadal: “El cap no pensa prou quan passa una cosa com aquesta, la meva dona va quedar tancada dins un pati, vaig haver de rompre un vidre perquè no podia obrir la porta de cap manera, perquè la força de l’aigua de dins i fora m’aturava. Li van haver de donar nou punts a una cama“.
No tenien cap assegurança. Van entregar a l’Ajuntament des Mercadal el formulari amb la relació de danys i fotografies. Guarden també les factures, que superaran amb escreix els 5.000 euros.
Pons demana “que siguin àgils amb les ajudes perquè són doblers que hem hagut de treure del nostre compte corrent. Nosaltres ja tenim una certa edat i si tarden molt no les veurem, les ajudes aquestes”.
La parella Pons Martí intenta recuperar a poc a poc la normalitat, després de l’ensurt que van viure el passat 15 d’agost.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi