Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Temen que això acabi afectant de manera irreversible l'aqüífer
Els vesins des Camí des Fil, a Sant Llorenç, a Eivissa, denuncien que “una empresa extreu aigua massivament” de l’aqüífer de la zona. Sembla, a més, que “ho fan sense control”. Asseguren que ho han posat en coneixement del Consell i de l’Ajuntament de Sant Joan.
Avui, de fet, no hi ha hagut moviment, però els vesins diuen que en les darreres dues setmanes no han parat de passar camions, fins i tot a la nit, transportant aigua que extreuen d’una perforada. Han arribat a comptar més de 40 camions en un dia, alguns amb una capacitat de 19.000 litres. De fet, calculen que han arribat a extreure més de 400.000 litres d’aigua en un dia.
Els vesins temen que aquesta extracció acabi afectant de manera irreversible l’aqüífer. Afegeixen que davant la situació de sequera, ells mateixos intenten regar menys i gastar la mínima aigua possible. També es queixen que els camions circulen per un camí on hi ha un senyal que indica que està prohibit el pas a vehicles que transportin una càrrega que superi les 5,5 tones.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre