El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El presentador del programa Passejades d'IB3, malgrat estar jubilat, no atura de fer il·lustracions per a diversos projectes
Malgrat estar jubilat, el mallorquí Vicenç Sastre no atura de fer il·lustracions. A casa, entre milers de dibuixos hi té també llibres il·lustrats per ell, com un que acaba de publicar. És el primer volum de l’Àlbum de flora de les Balears, editat per Dolmen. Els textos són de la biòloga Margalida Llabrés.
“Hi ha plantes que tothom reconeixerà però també rareses”, explica Sastre. Com ara, la naufraga balearica, un endemisme que es troba només a unes encletxes de Formentor.
Sempre que pot, Sastre se’n duu llibretes. En té de plenes d’il·lustracions. I això bé ho saben els espectadors del programa Passejades d’IB3, que l’han vist més d’una vegada en acció amb les famoses plaguetes que guarda amb molta estima. De vegades, a casa, acaba els esbossos iniciats. A l’estudi hi passa hores i hores: “Jo no me’n tem, de vegades m’he de posar el despertador!”.
Ara a Vicenç Sastre l’ocupen diversos projectes, com un d’arbres singulars, un altre de la Serra de Tramuntana i un de fauna marina. “Estic content perquè pens que molta cosa que he feta perdurarà”, conclou.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle