Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El senador autonòmic ha presentat davant el Senat 22 esmenes a la Llei de Memòria Democràtica que té el Govern central damunt la taula
“Memòria, Justícia i Reparació”. Amb aquestes tres paraules va començar Vicenç Vidal la seva intervenció aquest passat dimecres al Senat. Una intervenció que va tenir com a objectiu presentar un conjunt d’esmenes a la Llei de memòria democràtica que té damunt la taula el Govern central. Entre elles, les següents peticions: eliminar el monument de l’Esplanada de Maó i recuperar la casa d’Emili Darder, expropiada per l’Exèrcit durant la Guerra Civil i seu actual de la Delegació de Defensa.
El bloc de les 22 esmenes sol·licita també la declaració del Fortí d’Illetes com a lloc de memòria, ja que va ser centre de repressió i d’afusellament dels republicans, i que el monòlit de sa Feixina sigui considerat monument contrari a la Memòria Històrica.
El segon i el tercer bloc d’esmenes fan referència a peticions explícites de l’Associació de la Memòria Històrica, a la revisió de la Llei d’amnistia i la recuperació d’espais que varen ser espoliats per les tropes de Franco.
El Senat dona llum verda a la nova Llei de memòria democràtica
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat