Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El president del Consell d'Eivissa recorda que l'economia de l'illa "no es basa al 100% en les empreses de l'oci nocturn"
27El president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí, ha anunciat en una entrevista al programa “Al Dia”, d’IB3 Ràdio, que les macrodiscoteques no obriran aquest estiu. “És un sector molt important a l’illa, però els empresaris de l’oci nocturn estan decidits a sacrificar l’obertura per qüestions de seguretat i perquè saben que afectaria la imatge d’Eivissa, com a marca“, explica Marí.
El president assegura que Eivissa té “prou productes turístics per captivar qualsevol visitant”. “Del que es tracta és de passar aquest estiu com es pugui, cobrir despeses i preparar-nos per començar abans la temporada de 2021”, afegeix el president del Consell, que destaca també que el teixit econòmic de l’illa “no es basa al 100% en les empreses d’oci nocturn”. “Hi haurà un altre tipus d’oci enguany, volem llençar un missatge de tranquil·litat, enguany no obriran per fer-ho en condicions l’any que ve”, diu Vicent Marí.
El president del Consell d’Eivissa també ha parlat del pla pilot de turistes alemanys. Assegura que a l’illa no tendrà “gaire incidència”. “Els hotels que s’acullen a aquest pla obriran a partir de dia 26”, diu Marí.
El president de la màxima institució insular eivissenca també creu que seria “molt recomanable i molt convenient” fer un pla pilot amb els turistes britànics, que representen un terç dels visitants a l’illa. Marí assegura que el Govern de les Illes Balears negociarà amb Pedro Sánchez “perquè el pla sigui possible”.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva