El diputat de Sumar-Més ha criticat el veto de la presidenta de la cambra baixa
Imatge d'arxiu.
45El diputat de Sumar-Més, Vicenç Vidal, ha expressat aquest dijous la seva indignació amb la presidenta del Congrés, Francina Armengol, i la Mesa per impedir la votació de l’esmena del seu grup perquè els canvis en la Constitució per a eliminar el concepte de “disminuït” inclogués també la petició del senador per Formentera. En la seva intervenció en la cambra baixa, Vidal ha criticat el veto d’Armengol a les esmenes a l’article 69.3 de la Constitució que reclamaven el senador per a l’illa pitiüsa.
Vicenç Vidal ha recordat que Formentera és l’única illa d’Espanya que no està representada en el Senat i que la decisió “insensata” de PP i PSOE en la Mesa del Congrés “bloquejant unes esmenes a la reforma constitucional amb l’únic objectiu de no afrontar amb valentia el debat territorial impedeixen posar fi a una discriminació històrica”. Per a Vidal, la Mesa, amb la “complicitat evident” de la presidenta Armengol, ha trencat un consens unànime i plural en defensa de la representació de Formentera al Senat. Per a tancar, l’ecosobiranista, que pateix una discapacitat visual greu, ha desitjat “que Formentera no hagi d’esperar 40 anys a veure esmenada la seva discriminació com els ciutadans amb discapacitat”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061