Vesins des Pratet denuncien l'assentament per por d'un nou incendi dins l'espai protegit
L’Ajuntament d’Eivissa ha denunciat davant el Seprona de la Guàrdia Civil un assentament il·legal de tendes de campanya que ha aparegut els darrers dies enmig de l’espai protegit de ses Feixes.
El Consistori està preocupat sobretot pel risc d’incendi. Aquest matí s’hi podia veure gent acampada entrant i sortint de l’aiguamoll inclòs dins la Xarxa Natura 2000 de la Unió Europea.
Alguns dels habitants de les tendes provenen del desallotjament recent a sa Joveria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística