Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Es contractaran sis persones més per millorar l'atenció a la ciutadania i es doblarà la partida d'ajudes d'urgent necessitat
L’Ajuntament d’Eivissa destinarà dos milions i mig d’euros del seu superàvit a despesa social relacionada amb la crisi del COVID-19. Contractaran sis persones més per millorar l’atenció a la ciutadania. A més, doblarà la partida d’ajudes d’urgent necessitat fins arribar als 200.000 euros.
Per iniciar d’immediat les actuacions, i mentre es realitza tota la tramitació per fer ús del superàvit, la institució ha posat en marxa una modificació de crèdit. Això els permetrà alliberar una part del Fons de Contingència d’enguany, un total 400.000 euros, per disposar de forma urgent d’aquesta quantitat.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta