El Consell i el consistori de Vila signen el conveni pel traspàs de 13 milions d'euros per a l'execució del projecte
L’Ajuntament d’Eivissa farà un estudi de mobilitat per a la reforma de la ronda Ei-10, la principal artèria d’accés a Vila, que s’ha d’incloure en el projecte de licitació de les obres. L’estudi haurà d’especificar com s’ha d’adequar la via per facilitar la mobilitat de vianants i ciclistes i unir els barris de Ca n’Escandell amb Can Misses i el centre de la ciutat.
El Consell i l’Ajuntament han signat el conveni que permet finançar el projecte d’obres de l’Ei-10 entre la rotonda de Figueretes i Can Misses per un import de 13 milions d’euros. A partir d’ara, el Consistori eivissenc assumirà la licitació i l’execució de les obres.
Prèviament, segons ha dit el batle d’Eivissa, Rafael Triguero, ja s’estan adequant els passos per fer la via més accessible fins que estigui resolta la licitació del projecte. El president del Consell, Vicent Marí, ha tornat a reclamar que aquestes obres haurien de finançar-se amb els 120 milions d’euros que la màxima institució reclama des de 2019 provinent del conveni de carreteres amb l’Estat.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte