Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El Consell d'Eivissa preveu que la nova concessió surti a licitació durant el primer semestre del 2022
Una usuària es queixa que no pot accedir a l’autobús perquè s’ha espanyat la rampa, el seu fill va amb cadira de rodes. A l’anterior bus adaptat que ha passat, tampoc no hi ha pogut accedir, perquè l’espai reservat per a persones amb mobilitat reduïda ja estava ocupat.
Amb la nova concessió, segons el Consell d’Eivissa, tots els autobusos estaran adaptats. També es preveu crear 4 línies d’autobús estrictament urbanes, i onze més connectaran les àrees dels voltants de la ciutat amb el centre de Vila. L’objectiu és millorar freqüències perquè no sigui necessari agafar el cotxe, segons destaca el regidor de Mobilitat de l’Ajuntament d’Eivissa, Aitor Morrás. Afegeix que hi haurà també més parades perquè la gent pugui agafar el bus el més a prop possible de casa seva, i pugui apropar-se al lloc de la ciutat on vulgui anar d’una manera més còmoda.
Es limitarà, a més, l’entrada de busos grossos al centre, de fet els que venen d’altres municipis hauran de restringir l’entrada a la ciutat en un cinquanta per cent de les línies.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca