De juny a setembre artistes com Chiara Oliver, Lucero Tena, Xavier de Maistre, el Mag Lari o Sara Correia són alguns dels que pujaran a l'escenari
Dins la programació de juny a setembre del Teatre des Born de Ciutadella pujarà a l’escenari la mestra de les castanyoles Lucero Tena acompanyada del reconegut artista d’arpa Xavier de Maistre. També ho farà la cantant ciutadellenca Chiara Oliver, ja en la seva gira en solitari després del seu pas per Operación Triunfo. Ressonarà també Sara Correia, una de les veus actuals del fado portuguès.
Vint-i-una funcions formen part de la programació d’estiu del Teatre des Born. Destaquen també concerts com la cinquena de Txaikovski organitzat per l’OCIM o Coque Malla amb la banda municipal de Ciutadella organitzat per Jazzbah. Tampoc faltaran obres de teatre com ‘Tanatologia’ entre d’altres o la proposta de dansa de flamenc contemporani ‘Peculiar’.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses