Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Tres d'ells han estat traslladats a l'hospital Son Llàtzer amb pronòstic reservat. Altres tres a Son Espases. Dos més a una clínica privada.
Una vintena de persones s’han intoxicat pel fum provocat per un incendi als comptadors d’un edifici de Palma. Els bombers han hagut de desallotjar alguns veïns per les balconades. Ha passat al carrer Aragó, on el trànsit també s’ha vist afectat.
Ha ocorregut passats uns minuts de les quatre. Segons els bombers de Palma, un tècnic treballava a la cambra de comptadors al sòtan de l’edifici. Una espurna ha provocat un foc elèctric que s’ha apagat tot d’una. Però el fum ha pujat per les escales.
L’avís ha arribat als bombers a les quatre i quart. En arribar, els efectius han ordenat als veïnats que sortissin a les balconades. Alguns han estat desallotjats pels bombers amb unes escales.
El 061 ha confirmat de moment l’atenció d’una vintena de persones per intoxicació de fum. Tres d’ells han estat traslladats a l’hospital Son Llàtzer amb pronòstic reservat. Altres tres a Son Espases. Un bomber i el tècnic que feia feina a la cambra de comptadors també han estat traslladats, en aquest cas a una clínica privada.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat