Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Té 80 metres de recorregut i s'haurà de negociar amb les propietats sobre una cessió de pas
A Maó hi ha catalogats entre 160 i 170 refugis subterranis que es van utilitzar durant la Guerra Civil. Mallorca es va convertir en una base per als aliats del bàndol franquista i des d’allà l’aviació italiana va bombardejar Menorca, que es mantenia fidel a la República. Va ser en aquest context que es va construir aquest túnel de 80 metres ubicat a l’Escola d’Adults que ara l’Ajuntament de Maó vol fer visitable.
El primer obstacle que es trobarà el consistori és la propietat dels túnels. Cada tram pertany a l’edifici que hi ha a sobre i s’haurà de negociar individualment amb els propietaris per aconseguir una cessió de pas o de servitud de pas públic.
A aquest túnel se li hi han de fer diferents actuacions com arreglar l’entrada, il·luminar-lo i obrir vies de ventilació. També es va utilitzar com a magatzem de vi i s’hi van dipositar restes d’obra, que hauran de ser retirades. L’Ajuntament preveu arreglar l’assumpte de la propietat enguany i posteriorment començar les feines per habilitar-lo.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució