Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Té 80 metres de recorregut i s'haurà de negociar amb les propietats sobre una cessió de pas
A Maó hi ha catalogats entre 160 i 170 refugis subterranis que es van utilitzar durant la Guerra Civil. Mallorca es va convertir en una base per als aliats del bàndol franquista i des d’allà l’aviació italiana va bombardejar Menorca, que es mantenia fidel a la República. Va ser en aquest context que es va construir aquest túnel de 80 metres ubicat a l’Escola d’Adults que ara l’Ajuntament de Maó vol fer visitable.
El primer obstacle que es trobarà el consistori és la propietat dels túnels. Cada tram pertany a l’edifici que hi ha a sobre i s’haurà de negociar individualment amb els propietaris per aconseguir una cessió de pas o de servitud de pas públic.
A aquest túnel se li hi han de fer diferents actuacions com arreglar l’entrada, il·luminar-lo i obrir vies de ventilació. També es va utilitzar com a magatzem de vi i s’hi van dipositar restes d’obra, que hauran de ser retirades. L’Ajuntament preveu arreglar l’assumpte de la propietat enguany i posteriorment començar les feines per habilitar-lo.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural