Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

SOS Salvem la Sargantana Pitiüsa que disposa ja d'una xarxa de 300 persones a l'illa
Des de fa un mes centenars de caixes amb un ratolí al seu interior esperen pacients al camp eivissenc el seu moment: el d’atrapar alguna serp . Prop de 300 voluntaris que s’han unit a la campanya ‘SOS salvem sa sargantana pitiüsa’ engegada per diferents associacions de l’illa i que també ha rebut el suport de diferents administracions. Entre els voluntaris també hi ha qui cria els ratolins que fan servir d’esquer o qui sacrifica les serps capturades.
La primera vegada que es va reportar la presència d’una serp a l’illa va ser el 2003. Des de llavors el creixement en el nombre d’exemplars a l’illa ha resultat inversament proporcional a la reducció en la presència de la sargantana pitiüsa.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys