El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Han participat unes 60 persones
Un dels mussols, abans del seu alliberament. /EFE
150Unes 60 persones han participat en l’alliberament de 10 mussols criats pels voluntaris del Centre de Recuperació de Fauna Silvestre, situat a Ciutadella.
L’alliberament d’aquests exemplars, que es ve repetint en els últims anys, va tenir lloc dimecres a la tarda a la muntanya del Toro des Mercadal, el punt més elevat de la illa.
El GOB Menorca ha valorat “positivament” el treball desinteressat dels voluntaris que han ajudat a la posada en llibertat d’aquests animals que van recollir en el seu moment després d’haver caigut del niu i trobar-se desprotegits en zones urbanes.
Els voluntaris han ajudat al Centre de Recuperació de Fauna Silvestre a criar i capacitar als animals per ser totalment independents.
El Centre de Recuperació de Fauna Silvestre de Ciutadella funciona gràcies al conveni del GOB amb el COFIB, entitat que coordina la recuperació de la fauna silvestre a les Illes Balears.
Està finançat també pel Consell Insular de Menorca i els ajuntaments de Maó, Ciutadella, Ferreries, Sant Lluís i Es Mercadal.
El centre es troba a l’espai de les “Pedreres de s’Hostal de Lithica”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Una empresa del poble se'n farà càrrec i la gestionarà de manera temporal