Per evitar situacions com aquesta, Custòdia Agrària afirma que han demanat en reiterades ocasions a Recursos Hídrics fer net el torrent, però que sempre li han denegat el permís
Menorca es recupera a poc a poc dels efectes de la DANA. Dissabte uns 30 voluntaris del GOB i de Custòdia Agrària van col·laborar per fer net els Horts Squella al barranc de Cala en Porter, a Alaior.
Tot i el poc temps de marge de convocatòria, els voluntaris es van bolcar per dur a terme aquesta iniciativa solidària.
Durant tot el matí de dissabte van fer net les 2.500 pomeres de la finca i ara toca avaluar els danys i esperar que les pomes cultivades hagin sobreviscut a les inundacions.
Per evitar situacions com aquesta, Custòdia Agrària afirma que han demanat en reiterades ocasions a Recursos Hídrics fer net el torrent, però que sempre li han denegat el permís.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses