Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Bestard assenyala que "entre tots hem d'alliberar Espanya de les mans d'un traïdor"
160
Vox Balears ha participat aquest diumenge de matí en la manifestació organitzada per la Fundació DENAES (Defensa de la Nació Espanyola) en contra de l’amnistia a Catalunya que pretén el Govern en funcions presidit per Pedro Sánchez.
La representació autonòmica ha estat formada pel vicepresident del Consell de Mallorca i conseller de Medi Ambient, Medi rural, i Esports, Pedro Bestard, el conseller i portaveu adjunt de Vox en el Consell, David Gil, i el president del Parlament de les Illes Balears, Gabriel Le Senne.
Vox Balears ha assenyalat que no volen “una Espanya amb colpistes protegits i espanyols abandonats”. Bestard ha afirmat que “estam on cal estar: reivindicant la unitat d’Espanya, dient “no” a l’amnistia. Entre tots hem d’alliberar Espanya de les mans d’un traïdor, Pedro Sánchez”.
Per part seva, David Gil, ha dit que “ens enfrontam a un cop d’estat, i des del Consell de Mallorca, Vox també vol donar la batalla per Espanya i els espanyols. No abaixarem els braços”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats