Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Bestard assenyala que "entre tots hem d'alliberar Espanya de les mans d'un traïdor"
116
Vox Balears ha participat aquest diumenge de matí en la manifestació organitzada per la Fundació DENAES (Defensa de la Nació Espanyola) en contra de l’amnistia a Catalunya que pretén el Govern en funcions presidit per Pedro Sánchez.
La representació autonòmica ha estat formada pel vicepresident del Consell de Mallorca i conseller de Medi Ambient, Medi rural, i Esports, Pedro Bestard, el conseller i portaveu adjunt de Vox en el Consell, David Gil, i el president del Parlament de les Illes Balears, Gabriel Le Senne.
Vox Balears ha assenyalat que no volen “una Espanya amb colpistes protegits i espanyols abandonats”. Bestard ha afirmat que “estam on cal estar: reivindicant la unitat d’Espanya, dient “no” a l’amnistia. Entre tots hem d’alliberar Espanya de les mans d’un traïdor, Pedro Sánchez”.
Per part seva, David Gil, ha dit que “ens enfrontam a un cop d’estat, i des del Consell de Mallorca, Vox també vol donar la batalla per Espanya i els espanyols. No abaixarem els braços”.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes