Vox Balears ha participat aquest diumenge de matí en la manifestació organitzada per la Fundació DENAES (Defensa de la Nació Espanyola) en contra de l’amnistia a Catalunya que pretén el Govern en funcions presidit per Pedro Sánchez.
La representació autonòmica ha estat formada pel vicepresident del Consell de Mallorca i conseller de Medi Ambient, Medi rural, i Esports, Pedro Bestard, el conseller i portaveu adjunt de Vox en el Consell, David Gil, i el president del Parlament de les Illes Balears, Gabriel Le Senne.
Vox Balears ha assenyalat que no volen “una Espanya amb colpistes protegits i espanyols abandonats”. Bestard ha afirmat que “estam on cal estar: reivindicant la unitat d’Espanya, dient “no” a l’amnistia. Entre tots hem d’alliberar Espanya de les mans d’un traïdor, Pedro Sánchez”.
Per part seva, David Gil, ha dit que “ens enfrontam a un cop d’estat, i des del Consell de Mallorca, Vox també vol donar la batalla per Espanya i els espanyols. No abaixarem els braços”.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"