El Partit Popular exigeix més explicacions a Francina Armengol
Caixes amb les mascaretes comprades a l'empresa investigada. Foto GOIB
34El portaveu del Grup Parlamentari Popular al Parlament de les Illes Balears, Sebastià Sagreras, ha exigit a l’expresidenta del Govern de les Illes Balears i actual Presidenta del Congrés dels Diputats, Francina Armengol, més explicacions sobre el procediment mitjançant el qual es van comprar les mascaretes en plena crisi de la Covid-19 i que ara investiga l’Audiència Nacional. Per part seva Vox es planteja demanar una comissió d’investigació al Parlament per esclarir el cas, segons ha explicat la portaveu del grup parlamentari, Idoia Ribas, al programa Els Dematins d’IB3. El líder de Més per Mallorca, Lluís Apesteguia, ha explicat que la seva formació exigirà tenir accés a tota la informació dels contractes i les actuacions posteriors per esclarir el que ha passat.
L’actual portaveu del grup parlamentari socialista, Iago Negeruela, portaveu del Govern durant l’anterior legislatura, ha defensat l’actuació de l’executiu de Francina Armengol en relació amb la compra.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases