El Consell de Govern l'aprovarà, previsiblement, aquest divendres
El Consell de Govern aprovarà aquest divendres, si no hi ha res de nou, el sostre de despesa per als comptes de l’any 2025. PP i Vox negocien aquests dies per treure’l endavant. “El PP de les Balears ha entès que el vot de Vox no és gratuït”, ha explicat la portaveu del grup parlamentari de la formació, Manuela Cañadas. “Hi ha temes per parlar i negociar, però ambdós partits tenim la voluntat que les coses vagin per bon camí”, ha destacat. Els populars també van en la mateixa línia. El portaveu al Parlament, Sebastià Sagreras, ha destacat que “no vull venir a dir aquí que som optimistes, però farem feina en aquest sentit”.
De la seva banda, els grups de l’oposició destaquen que no han rebut cap cridada dels populars, i afegeixen que donarien suport al PP, a condició que no hi hagi cap contraprestació amb dels d’Abascal. Els socialistes han destacat que “si el PP deroga amb Vox la llei de memòria, que no els cerqui per altres matèries”.
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha assegurat des de Brussel·les que el seu és un Executiu centrat i moderat, que vol donar resposta a múltiples sensibilitats, per la qual cosa parlarà amb tots els grups parlamentaris per aprovar els pressuposts de la comunitat per a l’any que ve.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
Una cinquantena d'efectius d'una empresa de desocupació han muntat un control d'accés a l'entrada de l'edifici
El Govern també ha anunciat els noms dels guardonats amb els Premis Ramon Llull d'enguany