El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El dret a l'habitatge ha estat un altre dels principals punts a debat durant el ple d'avui
Vox vol que dia primer de juliol l’Ajuntament de Palma ja tengui llesta la valoració dels llocs de feina de funcionaris i personal laboral per tal de determinar a quins llocs de feina el català passi a ser un mèrit i no un requisit. Una proposta que previsiblement s’aprovarà avui en sessió plenària.
Els partits de l’oposició s’han mostrat en contra d’aquesta mesura i acusen PP i Vox de rompre un consens històric. L’equip de govern assegura que, una vegada feta la valoració, ja estudiaran si hi ha qualque lloc de feina al qual no sigui necessari el coneixement del català.
Per altra banda, un dia més les dificultats per l’accés a l’habitatge han centrat el debat al Ple. L’oposició critica les polítiques de l’Ajuntament, Vox demana més celeritat i l’equip de Govern assegura que els canvis implantats necessiten temps perquè donin els seus fruits.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle