Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El creador d'Ushuaia i Hi, Yan Pissenem, és el creador de Iuniverse, que donarà una nova vida a l'antic Privilege
Aquests suposats Ovnis a Es Vedrà…. i el desmantellament de la discoteca Privilege…. tenen una estreta relació… Ha estat el famós actor Will Smith qui ha revelat la veritat de tot plegat…. Es tracta d’una campanya de màrqueting per anunciar la creació d’un nou gran club, iunivers, de la mà del CEO de The Night League i creador d’Ushuaia i Hï Ibiza, Yan Pissenem. Un vídeo que ha superat els 50 milions de visualitzacions.
Serà l’estiu de 2025 quan obrirà el que defineixen com el primer Hyperclub del món que té la intenció de revolucionar l’escena nocturna d’Eivissa i establir un nou estàndard d’excel·lència en l’entreteniment musical amb tecnologia d’última generació.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial