Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El porter artanenc volia continuar al club balearico
Xavi Ginard ja és història de l’Atlètic Balears. Han estat sis anys vestint la camiseta baleàrica, en dues etapes. Ara toca dir adeu, tot i que ell esperava continuar una temporada més.
A l’artanenc li hauria agradat acomiadar-se millor de l’afició baleàrica, però rebre o no un homenatge no depèn d’ell. El pitjor moment el va viure una vegada va acabar el darrer partit contra el San Fernando, quan va pensar que podia ser el seu darrer dia com a balearico. Del que està convençut és que algun dia a l’Atlètic Balears la moneda li caurà de cara i podrà ascendir a Segona Divisió.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys