Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El porter artanenc volia continuar al club balearico
Xavi Ginard ja és història de l’Atlètic Balears. Han estat sis anys vestint la camiseta baleàrica, en dues etapes. Ara toca dir adeu, tot i que ell esperava continuar una temporada més.
A l’artanenc li hauria agradat acomiadar-se millor de l’afició baleàrica, però rebre o no un homenatge no depèn d’ell. El pitjor moment el va viure una vegada va acabar el darrer partit contra el San Fernando, quan va pensar que podia ser el seu darrer dia com a balearico. Del que està convençut és que algun dia a l’Atlètic Balears la moneda li caurà de cara i podrà ascendir a Segona Divisió.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució