Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
S'ha posat en valor la seva trajectoria de renovació, innovació i creativitat de la cuina tradicional i la promoció dels productes locals
Xefs, restaurants i institucions de Formentera han rebut avui els premis de l’Acadèmia de Gastronomia 2023. S’ha posat en valor la seva trajectoria de renovació, innovació i creativitat de la cuina tradicional i la promoció dels productes locals.
Billy Baroja, cuiner de l’emblemàtic restaurant ‘Es Molí de Sal’ ha rebut el premi a la trajectoria culinaria per les seves preparacions que s’han convertit en els plats forts de l’establiment.
‘Can Carlos’ ha estat reconegut com a millor restaurant per la utilització de producte de temporada, fresc i de proximitat.
‘Vins i més’ també ofereix producte local, de kilòmetre zero i per això ha rebut el premi a l’empresa-producte.
L’Empresa ‘Peix Sec de Formentera’ ha rebut el guardó al “producte local sostenible”. Aquesta empresa familiar s’ha encarregat, durant prop de vint anys, de comercialitzar aquest producte típic que es troba en molts plats de l’alta cuina.
La Cooperativa del Camp ha guanyat el premi al desenvolupament del sector primari per la feina feta en defensa del camp i del producte de la terra.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial