Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Es tracta del Pla Major de Seguretat de la Guàrdia Civil, que els ajuda a prevenir principalment estafes o furts
La Guàrdia Civil ofereix xerrades a persones grans per prevenir-los sobre perills reals i també a internet. Es tracta del Pla Major de Seguretat, adreçat a persones més grans de seixanta-cinc anys i que els ajuda a prevenir principalment estafes o furts. Però també els dona consells bàsics per a casa. Hem estat en una d’aquestes xerrades a Calvià.
El fals revisor del gas o qui toca la porta demanant ajuda. Sempre cal desconfiar, principalment quan hi ha aglomeracions de gent. Alguns ja estan tan ben informats que, fins i tot, empren l’aplicació Alert Cops. Permet fer denúncies i, també, activar l’opció Guardian i compartir la ubicació amb qualque familiar per estar localitzables en tot moment.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues