Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

A Madrid, després de repatir-se la Mesa de l’Assemblea regional, el PP, Ciutadans i Vox continuen negociant el govern de la Comunitat.
El Partit Popular assegura que té dos documents firmats, un amb Ciutadans i un altre amb Vox, on es comprometen a donar suport a la candidata popular a la presidència, Isabel García Ayuso.
L’acord amb Vox obri la porta perquè el partit de Santiago Abascal tengui càrrecs però Ciutadans no ho accepta.
El PP, Ciutadans i Vox també negocien un acord a l’ajuntament de la capital. Avui ha estat el darrer ple de la legislatura i, si no hi ha sorpreses, el darrer de Manuela Carmena.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols