Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
L'objectiu és reduir les emissions carbonitzades i potenciar les energies renovables
El vicepresident del Govern Juan Pedro Yllanes ha estat a Eivissa per presentar a Consell i ajuntaments, així com agents socials, el Pla de Transició Energètica que vol aprovar el govern abans que s’esgoti la legislatura.
Un pla a 10 anys vista on l’objectiu és rebaixar les emissions carbonitzades substituint-les per energies provinents de fonts renovables com el sol. Yllanes ha destacat que estan buscant el màxim consens possible per establir un full de ruta a seguir independentment del partit que governi a les illes.
El president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí ha explicat que els principals objectius són ampliar la superfície d’energia solar i millorar el transport públic de l’illa així com fer-lo el màxim sostenible possible amb el nou contracte que signaran l’any que ve.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució