Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El president del PP, Alberto Núñez Feijóo, anuncia una ofensiva política, social i judicial contra l'extorsió de Junts
Yolanda Díaz, vicepresidenta i ministra de Treball, convocarà els agents socials per negociar la reforma de l’atur que dimecres va ser rebutjada en el Congrés amb els vots de Podem.
Díaz, que dijous ha participat en el consell informal de ministres de Treball de la Unió Europea a Bèlgica, ha admès que l’actual legislatura és “convulsa i més difícil” que l’anterior. Per tant, segons Díaz, tocarà negociar “molt més”. Sobre Podem, la ministra ha acusat el partit liderat per Ione Belarra de colpejar els treballadors de la mà del PP i Vox.
Díaz ha recordat les votacions de dimecres en el ple del Congrés i ha afirmat que a ella només l’afecta “personalment les coses de la gent a la qual estim”. També ha dit que ella es deu “als treballadors i les treballadores del meu país”.
Sense quarter
També s’ha referit al ple del Congrés de dimecres el president del PP, Alberto Núñez Feijóo. El líder popular ha anunciat una “ofensiva política, social i judicial sense quarter i sense descans” contra el que qualifica d’extorsió de Junts, davant la qual, segons Feijóo, cedeix el president de l’Executiu central, Pedro Sánchez.
El president del PP també ha afirmat que el 28 de gener “tornarem al carrer” en un acte que els populars concentraran a Madrid. Feijóo ha explicat que la iniciativa servirà per dir “clar i net que a aquest país no l’extorsiona ningú”, ha conclòs.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors