Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
El Sant Antoni serà virtual finalista de Copa si guanya a Bintalfa (20 hores); els pitiüsos, que no juguen des del 29 de desembre, valoren el potencial del rival menorquí
A LEB Plata, Hestia Menorca i Sant Antoni Eivissa ja compten les hores perquè comenci el seu primer partit de rivalitat autonòmica de la història (dissabte, 20 hores). Dos projectes ambiciosos i una victòria en joc, especialment important per als pitiüsos, que s’asseguraran virtualment el bitllet per a la final de Copa si guanyen.
Javier Zamora i Carles Flores, els protagonistes a les respectives banquetes, han destacat els punts forts del rival, abans de posar en joc l’hegemonia balear a la categoria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural