Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El tècnic reconeix la dificultat d'encaixar el talent fitxat amb la feina acumulada fins ara (diumenge, 17.00 h); l'equip asturià té una victòria més
L’Hestia Menorca té la urgència de guanyar i trencar la ratxa negativa de resultats. Avui mirarà de fer-ho davant un rival directe, l’Oviedo (diumenge, 17 hores), i amb el suport de la seva afició.
“L’equip ha de ser valent”, el missatge de l’entrenador Javi Zamora és clar. És la manera, considera, de desbloquejar el procés d’adaptació -que reconeix difícil- dels tres jugadors fitxats el novembre i que les victòries arribin.
L’Oviedo està amb quatre victòries, una més que l’Hestia. Els asturians comparteixen amb els menorquins l’objectiu de la permanència. A partir de les cinc l’Hestia cercarà aquesta versió més sòlida que el dugui a la quarta victòria.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata