Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El tècnic reconeix la dificultat d'encaixar el talent fitxat amb la feina acumulada fins ara (diumenge, 17.00 h); l'equip asturià té una victòria més
L’Hestia Menorca té la urgència de guanyar i trencar la ratxa negativa de resultats. Avui mirarà de fer-ho davant un rival directe, l’Oviedo (diumenge, 17 hores), i amb el suport de la seva afició.
“L’equip ha de ser valent”, el missatge de l’entrenador Javi Zamora és clar. És la manera, considera, de desbloquejar el procés d’adaptació -que reconeix difícil- dels tres jugadors fitxats el novembre i que les victòries arribin.
L’Oviedo està amb quatre victòries, una més que l’Hestia. Els asturians comparteixen amb els menorquins l’objectiu de la permanència. A partir de les cinc l’Hestia cercarà aquesta versió més sòlida que el dugui a la quarta victòria.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN