Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El tècnic reconeix la dificultat d'encaixar el talent fitxat amb la feina acumulada fins ara (diumenge, 17.00 h); l'equip asturià té una victòria més
L’Hestia Menorca té la urgència de guanyar i trencar la ratxa negativa de resultats. Avui mirarà de fer-ho davant un rival directe, l’Oviedo (diumenge, 17 hores), i amb el suport de la seva afició.
“L’equip ha de ser valent”, el missatge de l’entrenador Javi Zamora és clar. És la manera, considera, de desbloquejar el procés d’adaptació -que reconeix difícil- dels tres jugadors fitxats el novembre i que les victòries arribin.
L’Oviedo està amb quatre victòries, una més que l’Hestia. Els asturians comparteixen amb els menorquins l’objectiu de la permanència. A partir de les cinc l’Hestia cercarà aquesta versió més sòlida que el dugui a la quarta victòria.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo