"Amb infants petits no et pots despistar ni un segon"
El d’enguany ha estat el mes de juny més tràgic d’ençà que hi ha registre d’ofegaments: 73 persones perderen la vida a tot l’estat a un medi aquàtic. Això és un mort cada 10 hores. Fer cas als senyals i als socorristes abans d’entrar a l’aigua és prioritari, com també ho és no perdre mai de vista els infants.
Fer servir sistemes de flotació i anar alerta amb els corrents, en el cas de la mar, pot estalviar-nos més d’un ensurt. Tampoc no s’han d’oblidar mai les limitacions físiques per minimitzar perills. En cas d’ofegament, el temps de rescat i d’intervenció pot ser decisiu.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat