Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Concretament, s'han detectat 21 nous casos a la residència Verge de l'Esperança, un a Sèniors Montuïri i un a Sèniors Can Picafort
Vista exterior de la residència Verge de l' Esperança, a Son Gotleu,/ EFE/ Atienza
87Els casos de COVID-19 a les residències d’ancians de Balears han passat, en les tres últimes setmanes d’agost, d’1 a 23 positius, segons les dades de la Conselleria de Salut i Consum.
Així, a principis de mes, concretament el 3 d’agost, la situació a les residències de les Illes era de només un resident positiu per coronavirus i cap nou contagi. Aquest mateix dia, 259 persones havien superat la infecció i hi havia 89 morts. A més, no quedava cap treballador amb contagi actiu a cap residència de persones majors.
Però la situació ha canviat amb només tres setmanes, ja que actualment hi ha 23 usuaris actius a les residències de majors per contagi de COVID-19. De fet, de dijous a divendres van passar de 10 a 23 ancians positius. Concretament, s’han detectat 21 nous casos a la residència Verge de l’Esperança, un a Sèniors Montuïri i un a Sèniors Can Picafort.
També hi ha 132 usuaris aïllats per sospita de contagi. Quant als professionals, hi ha 18 treballadors positius actius a residències de Mallorca i 2 a Eivissa (Can Blai i Cas Serres).
Així mateix, hi ha 89 aïllats per sospita de contagi. No s’ha registrat cap defunció i l’acumulat es manté en 91 morts.
La xifra d’hospitalitzats per Covid-19 a Balears es duplica en 15 dies
Les residències tornen a ser un focus de propagació de la covid-19
Creix el nombre de persones grans afectades per la Covid-19 a les residències
El Consell de Mallorca no descarta mesures d’aïllament a les residències de gent gran
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja