Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Des d'aquest divendres ja poden fer servir aquesta eina les 5.500 persones nascudes l'any 1956, i que encara no hagin rebut la primera dosi de l'antídot. En paral·lel es continuaran donant cites telefòniques
EFE/ Juan Ignacio Roncoroni
38Primer dia de funcionament de la pàgina web BITCITA per demanar hora per vacunar-se i ja se n’han donades 339 cites arreu de les Illes. Des d’aquest divendres ja podeu fer servir aquesta eina les 5.500 persones nascudes l’any 1956,– que teniu 65 anys o que estau a punt de fer-los- i que encara no heu rebut la primera dosi de l’antídot.
Així, per tant, heu d’emplenar un formulari sanitari, aportant les vostres dades personals. I una vegada que el sistema comprovi que sou al llistat del grup d’edat que correspòn, vos permetrà triar lloc, dia i hora. I a mesura que vagin arribant les vacunes, s’aniran afegint més anys de naixement en aquesta BITCITA. En paral·lel es continuaran donant cites telefòniques.
Primeres hores del BitCita amb 259 hores reservades
Ja funciona el sistema BITCITA per demanar cita online per a vacunar-se
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat