Als hospitals de Son Llàtzer i Son Espases hi ha 7 persones ingressades i no es tem per la seva vida, segons fonts sanitàries
El nombre de persones que han estat traslladades a centres hospitalaris públics i privats de Palma són 14, dels quals 10 són neerlandesos, 3 alemanys i un espanyol, aquest últim treballador del local sinistrat, d’edats compreses entre 24 i 34 anys, 8 homes i 6 dones. Segons han explicat les autoritats, hi haurà cinc dels ferits en estat crític.
Els altres nou ferits, de diferent consideració, estan ingressats en diferents clíniques privades de Palma, tot i que no s’ha informat del seu estat de salut, no es tem per la seva vida.
L’incidet segueix en investigació per part del Grup d’Homicidis i Policia Científica de la Policia Nacional que estan col·laborant amb els tècnics municipals de l’Ajuntament de Palma per a aclarir el succeït i determinar les causes de l’esfondrament, per la qual cosa en aquests moments no es pot facilitar més informació sobre aquest tema.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pujada, de 6 cèntims respecte a l'any passat, contrasta amb els 1,20 euros que es varen arribar a pagar el 2020, quan la demanda mundial de goma de garrofí es va disparar
El personal d'extinció d'Ibanat s'entrena a contrarellotge davant el nivell màxim de perill d'incendis forestals a les Balears
Les flames s'han originat en un pis del carrer de Johannes Sebastian Bach d'aquest nucli